Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення прав споживача при придбанні товарів через інтернет

1
00:16, 29.09.2024
Порушення прав споживача при придбанні товарів через інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживачка, замовила товар через інтернет, але при отриманні виявила, що він не відповідає опису на сайті продавця. Товар має дефекти та виявлені пошкодження, які не були зазначені при покупці. Продавець відмовляється повертати кошти або обмінювати товар. Питання для юриста: Які права споживача порушені в цьому випадку та які кроки мені слід підприйняти для захисту своїх інтересів і повернення коштів за некондиційний товар?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
00:46, 29.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації порушено кілька прав споживача, які захищені законодавством України. Основним нормативно-правовим актом, що регулює відносини у сфері захисту прав споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".

По-перше, відповідно до статті 8 цього Закону, споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості. Це означає, що якщо товар не відповідає умовам договору, ви маєте право вимагати повернення коштів, обміну товару на новий або зменшення його ціни.

По-друге, згідно з статтею 12, споживач має право відмовитися від договору купівлі-продажу та вимагати повернення коштів, якщо товар має істотні недоліки. Важливо, що за законом, споживач може це зробити протягом гарантійного терміну або строку придатності товару.

Згідно зі статтею 13, продавець зобов’язаний повернути споживачеві кошти у разі відмови від договору протягом 14 днів з моменту отримання письмової вимоги.

Рекомендовані кроки для захисту ваших прав:

1. **Складіть письмову претензію** до продавця, в якій детально опишіть ситуацію, вкажіть на виявлені дефекти та посилайтесь на відповідні статті Закону "Про захист прав споживачів". Вимагайте повернення коштів або заміни товару.

2. **Зберігайте всі документи**, що підтверджують покупку (чеки, накладні, електронну переписку), а також фотографії дефектів товару.

3. **Зверніться до органів захисту прав споживачів** у вашому регіоні. Ви можете подати скаргу до Держпродспоживслужби України, яка займається захистом прав споживачів.

4. Якщо продавець не реагує на претензію, **розгляньте можливість подати позов до суду**. У такому випадку може бути корисно проконсультуватися з адвокатом для підготовки до судового процесу.

Дотримання цих кроків допоможе вам захистити свої права та отримати компенсацію за товар неналежної якості.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы